Udlån af lokaler i klubhuset

Roskilde Sejlklub klubhus interiør

Lån af lokaler i Roskilde Sejlklub

Medlemmer af sejlklubben kan mod betaling låne lokaler i klubhuset til private arrangementer. Man kan låne “Kræmmerhuset” og “Sporvognen” for 2.650 kr. ”Udsigten” kan ikke benyttes, da lokalet er klublokale. Man kan desuden benytte lokalet midt i klubhuset “Sporvognen” for 1000 kr. De to lokaler kan til sammen rumme 60 personer, efter aftale op til 80 personer. Der er adgang til køkkenet, som er udstyret med glas, porcelæn mv. Der kan i begrænset omfang laves mad i køkkenet, men det egner sig primært til anretning.

Ved mindre arrangementer – max. 30 personer – kan man låne “Kræmmerhuset” (Skolestuen) for 1.650 kr.

Lånere af klubbens lokaler er selv ansvarlige for, at regeringens eventuelle forsamlingsbestemmelser vedrørende Covid 19 overholdes.

Rengøring er obligatorisk og koster pt. 1.350 kr. på hverdage og 1.650 kr. på søndage.

Ansøgning om lån af lokaler skal ske pr. mail med angivelse af arrangementets art og antal deltagere til kontaktpersonen vedrørende udlån.

Sejlklubben kan afvise en ansøgning uden begrundelse.

Da sejlklubbens lokaler selvfølgelig primært står til rådighed for sejlklubarrangementer som stævner, træningssamlinger, medlemsmøder mv., kan der være andre brugere af køkken, lokaler i midten af klubhuset, samt badefaciliteterne.

Man kan forhåndsreservere lokalerne til brug i lige uger 12 måneder før arrangementet, men først få endelig bekræftelse på lånet 6 måneder før datoen for arrangementets afholdelse. Ulige uger er forbeholdt sejlklubbens arrangementer og skal reserveres senest 3 måneder før arrangementets afholdelse.

Man skal selv henvende sig for at få lån af lokaler bekræftet.

Den, der låner lokaler, er personligt ansvarlig og skal selv deltage i arrangementet.

Der er totalt rygeforbud i hele klubhuset.

Der må ikke spilles musik for åbne døre og vinduer.

Der må ikke flages fra klubbens flagmast ved private fester.

Der må ikke støjes til gene for naboerne.

Der er ikke parkeringsmuligheder ved klubhuset, så parkering skal ske ved havnekontoret eller på parkeringsområdet ved vandrerhjemmet.

Der er mange stråtækte huse i området, så enhver form for fyrværkeri er totalt forbudt.

Ved lån af lokaler modtager man en faktura, som skal betales inden en uge efter udsendelsen. Ved betaling forpligter man sig til at kende – og acceptere – klubbens regler vedrørende udlån af lokaler.

Henvendelse vedrørende lån af lokaler skal ske til:

klubhus@rosejl.dk

Henvendelse vedr. klubhus: klubhus@rosejl.dk